حساب کاربری

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید - حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

پاسخ به سوالات مشتریان

آیا برای خرید از رودلند، حتما باید در سایت عضو باشم؟

بله، با این که بدون وارد شدن به سایت می‏‌توانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید؛ با عضویت در رودلند می‌توانید:

♦ سریع‌تر و ساده‌تر خرید کنید.

♦ به سادگی سوابق خرید و فعالیت‌های خود را مدیریت کنید.

♦ لیست علاقمندی‌های خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.

♦ نقد و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.

♦ از تخفیف های ویژه ای که به سوابق خرید شما تعلق می گیرد، بهره مند شوید.

♦ از طریق بخش درخواست پشتیبانی با تیم پشتیبانی رودلند در ارتباط باشید.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟

بله، شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که امکان ویرایش و تغییر مشخصات در آن وجود دارد.

اگر رمز عبور خود برای ورود به ناحیه کاربری را فراموش کردید و همچنین به ایمیل خود دسترسی ندارید؛ متأسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر رمز عبور خود نخواهید داشت.

حساب کاربری و سوابق خرید من تا چه مدت اعتبار دارد؟

تا ۶ ماه پس از آخرین خرید از فروشگاه رودلند، حساب شما به صورت اتوماتیک از سیستم حذف خواهد شد و می بایست مجدداً اقدام به ثبت نام نمایید.

سوابق خرید ۶ ماه اخیر شما در سیستم محفوظ خواهد ماند و سوابق تا پیش از این تاریخ، بصورت اتوماتیک توسط سیستم حذف خواهد شد.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

رودلند با ارسال پیامک‏، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟

خیر، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده‌‏اند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تآیید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون ثبت سفارش، شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تأیید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، حداکثر تا ۱۲ ساعت بعد از ثبت سفارش، می توانید از بخش ارسال درخواست تیکت پشتیبانی اقدام نمایید.

بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با رودلند تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک و ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش رودلند با شما تماس خواهند گرفت.

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به فروشگاه رودلند به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

از آنجا که رودلند یک فروشگاه اینترنتی است و یکی از اهداف آن کاهش دادن سفرهای درون شهری غیر ضروری‏ است، تحویل حضوری سفارش در محل رودلند امکان‌پذیر نیست.

اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با ارسال درخواست پشتیبانی در ناحیه کاربری خود با تیم خدمات پس از فروش رودلند تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه شرایط گارانتی و استرداد کالا مراجعه کنید.

قوانین سایت برای تأیید نظرات ثبت شده توسط کاربران چیست؟

♦ نظرات و دیدگاه های شما پس از بررسی و تأیید مدیر، در سایت نمایش داده خواهد شد.

♦ فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش از حد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفاده‌ی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
♦ برای ارسال نقد، لازم است کاربران تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنند. در غیر اینصورت نقد مورد نظر تأیید نخواهد شد. نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه به طور واقع بینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
♦ با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمت‌های آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد.
♦ جهت احترام به وقت بازدیدکنندگان سایت و نقدها، لازم است نویسندگان نقد مطالب غیر ضروری را در نقدشان حذف کرده و تا حد ممکن تنها مطالب ضروری و مفید را در نقدشان لحاظ کنند.
♦ با توجه به ساختار بخش نظرات، از پرسیدن سوال یا درخواست راهنمایی در این بخش جداً خودداری نمایید. برای مطرح کردن سوالات خود از دیگر تب “پرسش ها” استفاده نمایید.
♦ کاربران ارسال کننده نظر موظف به استفاده از ادبیات محترمانه و عدم توهین به دیگر کاربران هستند، بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افرادی، باعث عدم تأیید نظر کاربر می‌شود.
♦ ثبت اطلاعات ارتباطی شخصی، از جمله شماره تلفن یا آدرس ایمیل، لینک و … در قسمت نظرات ممنوع است، لذا از ثبت اینگونه اطلاعات ارتباطی در نظرات خود خودداری نمایید.
♦ لازم است کاربران مطالبی را ثبت نمایند که برای بازدیدکنندگان سایت مفید واقع شود و از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیر ضروری در این بخش خودداری نمایند.
♦ نقد کاربران باید شامل قوت‌ها و ضعف‌های محصول در استفاده‌ی عملی و تجربه‌ی شخصی باشد و مزایا و معایب به‌صورت خلاصه و تیتروار در محل تعیین‌شده درج شود.
♦ قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفت‌وگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفت‌وگو دارد، تأیید نخواهد شد.
♦ تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانب‌دارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظردهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها می‌تواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
♦ به‌هیچ‌وجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، درباره‌ی آن سؤال نکنید.
♦ توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، به‌هیچ‌وجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن درباره‌ی محصولات جداً خودداری کنید.
♦ رودلند ممکن است نقد و نظرهای ارسالی کاربران را در راستای رعایت قوانین وب سایت ویرایش کند. همچنین اگر نظر یا پیام ارسال شده توسط کاربر، مشمول مصادیق محتوای مجرمانه باشد، رودلند می‌تواند از اطلاعات ثبت شده برای پیگیری قانونی استفاده کند.

ضوابط استفاده از بخش پرسش و پاسخ چیست؟

♦ بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسم‌الخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.

♦ از پرسش و پاسخ درباره‌ی آدرس سایر فروشگاه‌های فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.

♦ پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول مورد نظرتان بنویسید.

♦ از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکه‌های اجتماعی، لینک و … در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.

دیدگاه کاربران ۴ دیدگاه
  • شایان لشگری ۴ فروردین ۱۴۰۲ / ۵:۱۵ ب.ظ
    0 0

    سلام خدا قوت سال نو مبارک
    من یه پاژن مدل ۸۳ دارم موتور پاترول ۴سیلندر گیربکس هیوندایی
    کاربرات امانم رو بریده هزینه انژکتور کردنش چقدر میشه ؟
    من حتما میخوام این کار رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
    شماره تماس هم میزارم ۰۹۳۷۴۲۰۵۴۵۴

  • احمدموسوی ۹ آبان ۱۴۰۰ / ۱۲:۱۰ ب.ظ
    1 0

    وزن قابل تحمل مدل ۹۹۰چقدرهست وباربندی که تحمل ۶۰۰کیلوراداشته باشه رامیشه بالای پاترول چهاردربست

  • سعید ۴ تیر ۱۴۰۰ / ۱:۰۴ ق.ظ
    0 0

    سلام ، خدا قوت، فنر لول ها عقب چقد روی نرمی رونیز تاثیر میذاره؟ و قیمت چند؟

    • رودلند ۶ تیر ۱۴۰۰ / ۹:۰۳ ق.ظ
      1 0

      عرض سلام و ارادت
      قیمت ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان هستش

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *