پاسخ به سوالات مشتریان
آیا برای خرید از رودلند، حتما باید در سایت عضو باشم؟
بله، با این که بدون وارد شدن به سایت میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید، اما برای انجام مراحل بعدی خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید؛ با عضویت در رودلند میتوانید:
♦ سریعتر و سادهتر خرید کنید.
♦ به سادگی سوابق خرید و فعالیتهای خود را مدیریت کنید.
♦ لیست علاقمندیهای خود را بسازید و تغییرات آنها را دنبال کنید.
♦ نقد و نظرات خود را با دیگران به اشتراک گذارید.
♦ از تخفیف های ویژه ای که به سوابق خرید شما تعلق می گیرد، بهره مند شوید.
♦ از طریق بخش درخواست پشتیبانی با تیم پشتیبانی رودلند در ارتباط باشید.
آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
بله، شما میتوانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود شده، سپس با کلیک روی گزینه “اطلاعات حساب کاربری” به صفحهای منتقل میشوید که امکان ویرایش و تغییر مشخصات در آن وجود دارد.
اگر رمز عبور خود برای ورود به ناحیه کاربری را فراموش کردید و همچنین به ایمیل خود دسترسی ندارید؛ متأسفانه به دلایل حفظ امنیت کاربری، هیچ راهی برای تغییر رمز عبور خود نخواهید داشت.
حساب کاربری و سوابق خرید من تا چه مدت اعتبار دارد؟
تا ۶ ماه پس از آخرین خرید از فروشگاه رودلند، حساب شما به صورت اتوماتیک از سیستم حذف خواهد شد و می بایست مجدداً اقدام به ثبت نام نمایید.
سوابق خرید ۶ ماه اخیر شما در سیستم محفوظ خواهد ماند و سوابق تا پیش از این تاریخ، بصورت اتوماتیک توسط سیستم حذف خواهد شد.
آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم سفارش خود را ثبت کنم؟
از وضعیت سفارشی که ثبت کردهام، چگونه میتوانم مطلع شوم؟
رودلند با ارسال پیامک، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام میکند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، میتوانید وارد حساب کاربری خود شده و با کلیک روی گزینه “سفارش ها” از وضعیت آن مطلع شوید.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پس از تأیید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، حداکثر تا ۱۲ ساعت بعد از ثبت سفارش، می توانید از بخش ارسال درخواست تیکت پشتیبانی اقدام نمایید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با رودلند تماس بگیرم؟
میتوانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
میتوانم کالایی را که سفارش دادهام با مراجعه به فروشگاه رودلند به صورت حضوری تحویل بگیرم؟
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
قوانین سایت برای تأیید نظرات ثبت شده توسط کاربران چیست؟
♦ نظرات و دیدگاه های شما پس از بررسی و تأیید مدیر، در سایت نمایش داده خواهد شد.
ضوابط استفاده از بخش پرسش و پاسخ چیست؟
♦ بهتر است پرسش و پاسخ کوتاه و مختصر باشد؛ زبان و رسمالخط فارسی و اسلوب نگارش هم در آن رعایت شده باشد.
♦ از پرسش و پاسخ دربارهی آدرس سایر فروشگاههای فیزیکی یا اینترنتی و استفاده از لینک خودداری کنید.
♦ پرسش خودتان را فقط یک بار و زیر محصول مورد نظرتان بنویسید.
♦ از ثبت اطلاعات شخصی از قبیل ایمیل، شماره تماس و نام کاربری شبکههای اجتماعی، لینک و … در بخش پرسش و پاسخ پرهیز کنید.
سلام خدا قوت سال نو مبارک
من یه پاژن مدل ۸۳ دارم موتور پاترول ۴سیلندر گیربکس هیوندایی
کاربرات امانم رو بریده هزینه انژکتور کردنش چقدر میشه ؟
من حتما میخوام این کار رو انجام بدم ممنون میشم راهنمایی کنین
شماره تماس هم میزارم ۰۹۳۷۴۲۰۵۴۵۴
وزن قابل تحمل مدل ۹۹۰چقدرهست وباربندی که تحمل ۶۰۰کیلوراداشته باشه رامیشه بالای پاترول چهاردربست
سلام ، خدا قوت، فنر لول ها عقب چقد روی نرمی رونیز تاثیر میذاره؟ و قیمت چند؟
عرض سلام و ارادت
قیمت ۲٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان هستش